Vill du komma i kontakt med oss? Vi hjälper dig som vill bli kund och dig som redan är kund hos Bigbank.
Bigbank AS Sverige Filial processorer av kunddata
Vänd dig till klagomålsansvarig på banken, Hanna Bergström, och framför dina synpunkter eller redogöra för ditt klagomål. Vi svarar på klagomålet inom 15 dagar. Läs mer här för mer information om bankens hantering av klagomål och tvistemål.
E-mail: [email protected]
Bigbank AS Sverige Filial
Postadress: Holländargatan 9A, 111 36 Stockholm
Är du inte nöjd med bankens beslut? Då hänvisar vi till Allmänna reklamationsnämnden eller allmän domstol för att få ärendet prövat på nytt. Om du vill diskutera ditt ärende med en oberoende part kan du kontakta Konsumenternas Bank- och Finansbyrå eller konsumentvägledningen i din kommun.
På Mina Sidor kan du hantera dina tjänster hos Bigbank och se status på ditt lån eller sparkonto.